piątek, 29 lipca 2016

Fasolka szparagowa zapiekana z mięsem

Bardzo lubię fasolkę szparagową pod każdą postacią. Dzisiaj zrobiłam zapiekaną z mięsem mielonym.
Była bardzo smaczna i jeżeli takiej nie próbowaliście to szczerze polecam.
Na blogu znajdziecie również inne sposoby przygotowania tego warzywa. Klasyczna fasolka z bułką tartą. lub fasolka w pomidorach 


Składniki

700 g fasolki szparagowej
500 g mięsa mielonego
1 cebula
100 g sera żółtego
1 łyzka masła klarowanego
sól
pieprz
ostra papryka

Fasolkę ugotować w posolonej wodzie.
Masło rozgrzać na patelni i zeszklić cebulę pokrojoną w piórka, a następnie dodać mięso i podsmażyć. Doprawić solą, pieprzem i ostrą papryką.
Fasolkę wymieszać z mięsem i włożyć do naczynia do zapiekania.
Ser zetrzeć na tarce i posypać fasolkę.
Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C aż ser się rozpuści.

fasolka szparagowa zapiekana z mięsem

7 komentarzy:

  1. fajny pomysł, spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej fasolki jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł, lubię fasolkę, może kiedyś spróbuję i takiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na fasolkę szparagową. W takiej potrawie jeszcze jej nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takiej wersji fasolki nigdy nie robiłam,fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przyprawiłam trochę ostrzej i dodałam już ugotowany ryż.

    OdpowiedzUsuń