wtorek, 5 kwietnia 2016

Wątróbka panierowana

Dzisiaj mam dla Was propozycję na przygotowanie wątróbki drobiowej w formie kotletów panierowanych. Wiem, wiem.... Niektórzy ją uwielbiają, a inni nie znoszą tego smaku.
Hm... sama nie wiem do których osób ja należę.
Jednak w tym wydaniu bardzo mi smakowała. Pycha! Do tego ziemniaki lub frytki i oczywiście surówka.
Polecam również wątróbkę indyczą z ananasem .





Składniki
500 g wątróbki drobiowej
1 jajko
sól
pieprz
bułka tarta do panierowania
masło klarowane do smażenia

Wątróbkę jak największe kawałki włożyć do miski, oprószyć solą i pieprzem.
Jajko roztrzepać w miseczce i lekko posolić i popieprzyć.
Wątróbkę obtoczyć w bułce tartej, w jajku i ponownie w bułce tartej.
Smażyć na rozgrzanym maśle na rumiany kolor z dwóch stron.

wątróbka panierowana


7 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł. Nie jadłam panierowanej wątróbki. Przy najbliższej okazji wypróbuję Twój patent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wątróbkę :) Panierowanej nie jadłam, po prostu smażę z jabłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ze wszystkich podrobów moge jeść tylko wątróbkę, którą bardzo lubię. W panierce nigdy nie jadłam, nawet nie wpadłam na taki pomysł :) Muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykle jeśli już jadam wątróbkę (którą lubię umiarkowanie, bez szaleństw) to klasycznie, z cebulką. Może taka panierka sprawiłaby, żebym zapałała do niej większą miłością :D Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za wątróbką nie przepadam (uraz z dzieciństwa). Sądzę, że nigdy nie jadłam jej dobrze przyrządzonej i stąd ten problem. Twoja propozycja wygląda bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze tylko mąka i patelnia. Zarobię w jajku i bułce

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy i zawsze lubiłyśmy wątróbkę :) Chętnie byśmy ją zjadły :)

    OdpowiedzUsuń