wtorek, 30 czerwca 2015

Zupa kalafiorowa z koperkiem

Nie wiem jak Wy,ale ja lubię zupy. Jednak niestety robię je bardzo rzadko, bo moja rodzinka za zupami nie przepada, a nawet nie są głodni jak usłyszą słowo "zupa"

Składniki;
1,5 l  bulionu drobiowego
1 średni kalafior
2 marchewki
1 pietruszka
kawałek selera
4 ziemniaki
250 ml śmietany
sól
pieprz
liść laurowy
koperek


Wykonanie:
Bulion zagotować.
Kalafiora podzielić na różyczki i sparzyć wrzątkiem.
Marchewkę , seler, pietruszkę ziemniaki obrać i pokroić w kostkę.
Wszystkie warzywa dodać do bulionu wraz z liściem laurowym.
Wszystko gotować do miękkości warzyw. Doprawić solą i pieprzem. Na koniec wlać śmietanę i dodać posiekany koperek.

zupa kalafiorowa z koperkiem

5 komentarzy:

  1. Moja córcia uwielbia taką zupkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ja też uwielbiam zupy, na szczęście udało mi się przekonać do nich męża, który kiedyś też miał na nie długie zęby. Kalafiorowa to jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama takiej nie robię ale takie zupy kojarzą mi się z domem i dzieciństwem mmm.. pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy takie zupki naszej babci ;D

    OdpowiedzUsuń